Fotografią fascynuję się od dawna, ale marzę o tym aby moja praca przynosiła radość innym....

środa, 15 kwietnia 2020

Dzień piętnasty.
Tacy byliśmy jeszcze wczoraj.
Nikt, nigdy nie jest idealny, Dziś boli nas blizna, trądzik, Jutro zmarszczka i to że skóra nie jest tak elastyczna. D.... lepiej już nigdy nie będzie!!! Tacy jesteśmy dzisiaj, jesteśmy właśnie tacy. Każdy z nas inny, każdy piękny tylko czasem piękny inaczej :). Obyśmy wszyscy o tym pamiętali (ja też).Jeśli możemy z całego sera, ponad wszelką wątpliwość kochać naszego bliskiego tak bardzo, to dlaczego ciężko nam kochać siebie? Jestem fotografem, kobietą i matką. Jako fotograf wiem co wam się nie podoba, tym bardziej, że jestem kobietą. Jako matka kocham i w każdym szczególe akceptuję swoje dziecko. Dlaczego u mojego dziecka to kocham, u klienta muszę retuszować a u siebie nienawidzę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz